We zijn weer aangekomen!!

30 september 2013 - Genua, Italië

Hallo lieverds,

Jullie zullen wel benieuwd zijn... nou ik ben veilig aangekomen!

Er was nog een laatste change of plans gistermiddag, want een vriend zou mij in Pisa komen ophalen en daar zou ik overnachten en sochtends de trein richting Genova nemen. Hij belde me smiddags op om te zeggen dat hij ziek was en niet kon komen. Kein Problem.... Sieseltje heeft na even wikken en wegen een auto gehuurd en is gisteravond nog even zelf naar Genova gereden. Ik ben helemaal trots op mezelf. De vlucht ging goed, geen overgewicht en zelfs 20 minuten eerder geland. Daar om 21 uur een lekker suffe Ford Fiesta gehuurd en zonder navigatie de snelweg naar Genova gevonden. Pas na een pitstop bij het tankstation ontdekte ik de radio knop. Vijf minuten later kwamen alleen maar tunnels, dus veel had ik er niet aan. Tegen 23 uur aangekomen en het regende pijpestelen. Gelukkig nog een plekje kunnen bemachtigen (vanochtend constateerde ik dat ik op een vergunningshouders plek stond, oepsie) en zonet de auto keurig afgeleverd op vliegveld en met de trein weer terug.

Ik heb een goede ontvangst gehad, oma is nog een weekje hier en helpt me met alles. Ik zit inmiddels in mijn kamertje met drie koffers die uitgepakt kunnen worden.

Nu dus even geen tijd voor grappige verhalen, maar zal later nog eens mailen om iets uitgebreider te vertellen, oa ook mijn 'vakantie' in Nederland!

Sim, balen dat ik je gister niet meer kon zien, maar ik moest op tijd weg om nog een auto te regelen. Maar gaan we helemaal goed maken!

Liefs uit Genua!!!

1. Moon:
    30 september 2013
    Goed te horen wat de reis goed is gegaan! Had ik dat geweten was ik eerder vertrokken... Nu moeten we zeker snel eens langskomen!! Veel plezier en geluk daar!!! xxx
  2. Ellen:
    30 september 2013
    Tutti, zo fijn je gezien te hebben en onze mooie meisjes aan je voor te hebben gesteld!
    Stoer dat je gewoon zelf een auto hebt gehuurd en in het donker zelf naar genova bent gereden! Succes met settelen komende dagen..ik ga echt proberen je op te zoeken! Dikke kus
  3. Didier:
    Hallo Cécile,
    Je hebt veel leuke ervaringen meegemaakt tot nu toe en het jaar is nog niet eens voorbij!
    Wens je veel succes en plezier de komende maanden in Genua. Ik vertrek donderdag met veertien van mijn cursisten voor 4 dagen naar Napels, ik verheug me erop. Ik er zijn 7 cursussen van mij gestart, helaas is de beginnersgroep waar jij ook in zat niet doorgegaan. Tanti saluti, Didier
  4. Papa:
    Hoi Cecile,

ja een Odekerken is niet voor een gat te vangen. Die zieke is wel een beetje suspenced; toch! Blij dat je weer veilig bent geland.

We vliegen wat de wereld rond nietwaar.
    Veel liefs papa
  5. Wendy:
    30 september 2013
    Jippie! Weer veilig op plaats van bestemming :) Fijn om je gisteren nog even gezien te hebben. Inderdaad wel raar dat we nog niet echt hebben kunnen bijkletsen maar daar was de tijd gewoon te kort voor... Maar dat komt zeker goed!!

Hopelijk heeft de regen weer plaats gemaakt voor een Italiaans zonnetje?
    Liefs Nen
  6. Gwen:
    1 oktober 2013
    He meis;
    Goed om te lezen dat je weer helemaal veilig bent gearriveerd. Jeetje wat een gedoe zeg maar inderdaad Siesel komt er wel!
    Het feestje was nog een gezellige drukke boel, Seth was in elk geval tevreden en na gisteren ook nog op het KDV te hebben uitgedeeld is er nu weer even rust in de tent. haha.
    Vanmorgen wilde hij weer het Italy tshirt aan, is helemaal favoriet...
    Meis succes met je eerste werkweek.
    XXX