Ohhhhhhmmmmmmmmm

26 februari 2014 - Genua, Italië

Hier zijn we weer!

Ik ben inmiddels aan het genieten van mijn heerlijke vakantie. Het was ook zo vervelend, die drie uur per dag werken. In ieder geval hebben we vanaf vrijdag goed weer gehad en alleen vandaag heeft het geregend. Volgende week zou het 16-17 graden worden, de hele week. Dus voor het weer hoeven we niet weg.

Ik heb trouwens nog niks geboekt, ik was even druk bezig met een yoga weekendje met Pasen. De laatste twee weken stonden namelijk in het teken van bewustwording van het lichaam ahum. Ik kan namelijk trots vertellen dat ik al 16 dagen gestopt ben met roken! Sommige zullen niet eens geweten hebben dat ik rookte, maar het waren vaak ook maar 2-3 sigaretten per dag. Tevens ben ik ook gestopt met de pil, na deze 16 jaar geslikt te hebben. En nee, echt niet om zwanger te worden. Beetje stom om op een blog over de pil te schrijven maar denk dat de meeste vrouwen mij wel begrijpen. Alleen ben ik nog een beetje uit balans, om de drie puistjes op mijn kin maar te verklaren. Hopelijk houden we dat zo vol. Ik ben in ieder geval dagelijks bezig met appelazijn en grapefruit. Een vriendin van mij gebruikt hier nu ook al appelazijn, ze hoeft niet af te vallen maar gebruikt het ook voor haar huid en ziet al wonderen.

Aangezien ik uiteraard een bucketlist aan het bijhouden ben en daar een yoga les op staat, ben ik afgelopen maandag meegegaan met een vriendin (die van de appelazijn) naar een yoga les. Uiteraard gaf zo een typisch yoga vrouwtje de les, uiteraard 3 in het italiaans. Je snapt dat ik de helft niet snapte maar toch was het heel fijn. Ik heb in Nederland al vaker gemediteerd en dus op de oefeningen na, was het allemaal heel makkelijk. Ik heb helaas geen foto kunnen maken van een of andere kopstand, waarbij men uiteraard op het hoofd staat en met je benen op je armen leunt... Ik heb geen poging gedaan, volgende keer. En aangezien mijn appelazijn-yoga vriendin ook een bucketlist heeft, wilden we graag samen een yoga retreat doen. Zo gezegd, zo gedaan. We gaan van 17 t/m 21 april naar een plaatsje in Umbria. Kijk maar eens op http://www.caimeli.com/ en onder comfort zie je de locatie.

Ik heb er helemaal zin in. Maar goed, dat duurt nog ruim ander halve maand.

Nu moet ik ook weer gaan afsluiten, want ik ga zometeen met een vriendin naar zumba. Zij heeft dat nog nooit gedaan. Zo houden we elkaar bezig hier :-)

Namaste!

Ohhhhhmmmmmm

1. Anja:
    26 februari 2014
    Ha Cecile, gebruik appelazijn al een tijdje op mijn huid. Wow fantastisch gewoon. Ziet er veel beter uit.
    Hoezo afvallen met appelazijn??
  2. Papa:
    Hoi Cecile,

ja heb ook een tijdje yoga gedaan. Eigenlijk moesten we dat allemaal doen. Misschien komt nog met Genevie. Geniet maar lekker van de rust en Italie lijkt me een heerlijk land om te wonen. Nu is het hier niet echt koud maar vandaag was toch fris. maar het voorjaar komt er aan en alles komt al uit de knoppen. heerlijk toch. Ga nu lekker naar Galatasaray-Chelsea kijken.

Groetjes papa
  3. SIESEL:
    26 februari 2014
    Fijn dat er nog andere mensen de appelazijn gebruiken haha. ANJA
    Water met honing mengen in glas, daarna appelazijn toevoegen. Half uur voor maaltijd drinken.
    Zorgt voor minder honger gevoel en voor snellere spijsvertering.
    Beste wel drinken met rietje ivm tanden.
    Succes :-)