Genova

22 februari 2014 - Genua, Italië

Hallo,

Ik heb nog een paar nieuwe foto's geupload die ik deze week gemaakt heb.

Hier gaat verder alles goed. Dit weekend is het 16 graden dus iedereen is volop buiten aan het genieten. Gister een leuke avond met buitenlandse en italiaanse vrienden gehad. Vanmiddag naar de haven geweest en een beetje rondgewandeld.

Aangezien ik een nieuwe camera heb gekocht, heb ik iets meer doel om alleen rond te struinen. Zonder camera zie ik er soms verloren uit, haha en nu lijkt het ergens op. Ik moet nog veel leren want er zitten zo een duizend mogelijkheden op maar ik ben al hartstikke blij. Verder ga ik vanavond met andere vrienden uit eten en morgen met een vriendin hele dag naar Camoglie, een leuk plaatsje buiten Genova.

Verder heb ik vanaf vandaag twee weken vrij en wil absoluut ergens naartoe en zoek me het laplazerus voor goedkope tickets ergens in Europa. Elke keer kom ik ze tegen en nu wil ik en vind ik niks fatsoenlijks.

Als iemand nog tips heeft, dan graag :-)

Fijn weekend en tot updates! x

1. Charlotte:
    22 februari 2014
    Nederland ;-)
  2. Papa:
    23 februari 2014
    Hoi Cecile,

ja misschien ticketspy. Heeft altijd interessante aanbiedingen. Engeland lijkt me niet zo leuk; staat alles onder water. Misschien Portugal; is niet verweg en is ook mooi vooral de Algarve. Lijkt me leuk voor een weekend. of Griekenland. Spotgoedkoop.

Veel succes ook met he camera.

Veel liefs papa
  3. Ellen: