Bezoekje Nederland

22 april 2014 - Genua, Italië

Hallo lieverds,

Hier even een korte update (Liesbeth :-)) ondanks dat ik al een tijdje afwezig ben op deze blog.

Met mij gaat het uitermate goed, ik ben net terug van de yoga vakantie en het was heerlijk. Foto's volgen snel op Facebook. Ik ga in ieder geval consequent door met yoga en dit inspireert mij ook om mijn Azie reis te gaan voorbereiden. In ieder geval ben ik zeker nog tot midden juli in Genova en daarna zien we wel hoe alles loopt. Ik be nog veel te druk met alle vakanties en plannen tot aan juli. Aanstaande vrijdag ga ik een weekje naar Sicilie met een Nederlandse vriendin, daarna heb ik een bruiloft van een Amerikaanse vriendin. Daarna een of twee dagen Parma :-) en daarna komt mijn familie mij in Genova bezoeken.

Dan zijn we ook weer in juni aanbeland en hier komt het goede nieuws voor jullie, dan ben ik zo een tien dagen in Nederland. Ik kom zaterdag 7 juni aan op Charleroi en word ik opgehaald door een vriendin (nogmaals bedankt lieverd) waarna ik zondag en maandag lekker ga rocken met een andere vriendin op Pinkpop. Op woensdag 18 juni vlieg ik weer terug vanaf Eindhoven. Dus een ruime 8 dagen voor iedereen weer te zien.

Dus noteer maar in je agenda en als er speciale verzoeken zijn, dan hoor ik dat wel :-)

Knuffel uit Genova

xx

1. Ah Ming:
    22 april 2014
    Hey Cecile!
    Wat een leuke plannen heb jij weer! Zet je foto's maar snel op FB, ben zo benieuwd! Als je in je periode in NL tijd hebt om een bezoekje aan ons te brengen in Antwerpen, ben je van harte welkom, we hebben wonder boven wonder onze logeerkamer ook klaar! Het huis is zo goed als af, nu nog de puntjes op de i!!! Ik ben uitgerekend voor begin juli, dus dan kan je mij nog zien waggelen met mijn bolle buik ;-) XXXXX Take care!
  2. Wendy:
    22 april 2014
    Hey! Leuk al die plannen! Mooie 'balans' fotootjes op fb :) Aaahhh lekker bijkletsen in juni dus! Nice!!!! Xxxx